Wednesday, December 26, 2012

dina kloka ögon i Hermes parchemin - pergament beige Epsom läder silver hårdvara

hermes väskor intonation av en ung, "hur? inte säga det bättre? morgondagens flygplan."Jag sitter på golvet och tittar upp, "hermes bryta upp.""Håll käften!" hermes raseri, stod upp, sparkade öppna bagageluckan, vackra ansiktsdrag mörka moln, till vikten enorma hus Fengyuyulai den.

"Jag gick för att se väskor online," jag svara på min fråga, ". Han ...... nedtryckt alla nyheter om mig och min pappa" Han är verkligen smart och i nästa sekund sa: "hermes utpressning dig" Då skuggan med en rak ansikte Languo min midja och mina kläder, hands-Pa.

Det finns inget jag skulle vilja handväskor online psykologi vita skolan, kan alltid korrekt analys av mig, om han gör psykiater bör också utmärkt. "Nej! hermes aldrig berört mig att han inte skulle göra något sådant." Gu höll juni verkligen sluta handen subtilt "ah" rop, "Varför?"

No comments:

Post a Comment